Wednesday, November 9, 2011

ALLAH knows best




Saya akan menunggu awak..
Namun, saya harap kita same2 persiapkan diri dengan sebaik mungkin dengan iman, ilmu, dsbgnye kerana jalan kita masih panjang,
Jalan yg panjang ini penuh onak duri..
Saya sendiri tak pasti siapa sebenarnya awak? di mana awak sekarang? dan bagaimana rupa awak?
Tapi saya yakin bahawa ALLAH akan menemukan saya dan awak pada waktu dan masa yang paling tepat..

Saya tidak minta ape2 yang lebih melainkan awak akan mencintai saya kerana ALLAH dan keputusan awak memilih saya adalah kerana-Nya..Bukan kerana lain.
Kerana saya sangat khuatir, jika cinta yang hadir adalah bukan kerana-Nya..ianya akan mudah pudar

Saya harap awak akan sentiasa bersabar sebagaimana saya sentiasa bersabar kerana ALLAH pasti akan menjanjikan yang terbaik untuk kita.

Andai bukan di dunia. Moga ada di akhirat kelak, jodoh buat kita...Amiiin

p/s : kdng2 kna merepek dalam bentuk doa..

1 comment:

  1. moga Allah mempermudahkan semua urusan akak..:)

    Yup, Allah knows best..~!

    *Allah sangat baik..semuanya akan indah pada waktuNya..
    (ewahhh) X)

    ReplyDelete